سمیرا دزد 400 میلیونی طلاهای خانه اش بود /  محمد مرا به وسوسه انداخت + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: 23 مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت خانه در کلانتری 114 غیاثی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت میلیونی دختر جوان از خانه شان

وی با اشاره به اینکه شاکی اظهار داشت، 400 میلیون تومان وجه نقد و طلا از خانه اش سرقت شده است، عنوان کرد: در پایش صحنه سرقت احتمال داخلی بودن سرقت قوت گرفت و موفق شدند سارق را شناسایی کنند .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی دختر شاکی را به عنوان سارق شناسایی کرده اند ابراز داشت: با دستگیری متهم، وی معترف شد، به علت مخالفت خانواده با خواستگار م به نام محمد نقشه سرقت را برای انتقام از خانواده ام کشیدم و با همکاری محمد در فرصت مناسب طلا و پول ها را سرقت کردیم و تمام اموال در اختیار یکی از دوستانم به نام سمیرا به امانت است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات محمد نیز شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد و با تکرار همان صحبت های نازنین همدستی در اجرای نقشه سرقت را پذیرفت و به خاطر اشتباهش در ارتکاب جرم از خانواده نازنین عذرخواهی کرد.

سرهنگ علی کنجوریان افزود: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و کشف کلیه اموال پرونده به دادسرا ارسال و با توجه به رضایت شاکی هر دو متهم آزاد و پرونده مختومه شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 643637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟