شهناز و حامد در خیابان های تهران بی آبرویی می کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: 23 تیر ماه سال جاری پرونده ای با موضوع کیف قاپی از زن جوانی در کلانتری 140 باغ فیض تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

کیف قاپی با خودروی تیبا

وی افزود‌: مفاد پرونده حاکی از آن بوده شاکیه در خیابان اشرفی اصفهانی در حال قدم زدن بود که مردی جوان از خودرو تیبا پیاده و به سرعت به سمت وی آمده و کیف دستی وی که حاوی تلفن همراه و مقداری وجه نقد به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان بوده را سرقت و سریعاً با همان خودرو که راننده آن یک خانم بوده متواری می شود.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان دایره مبارزه با کیف قاپی موفق می شوند شماره پلاک خودرو سارقان را شناسایی که در استعلام انجام شده مشخص شد مالک خودرو خانمی به نام شهناز است که با نشان دادن تصویر به شاکی، وی اظهار کرد: راننده خودرو در روز سرقت همین شخص است .

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده به نام حامد همسر شهناز نیز شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی علت آن را تامین هزینه های زندگی اعلام کردند.

سرهنگ اختیاری افزود : تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده و سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 643628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟