کلاهبرداری پلید مرد دارابی لو رفت + جزئیات

فرمانده انتظامی "داراب" از دستگیری فردی که مبلغ 640 میلیون ریال از حساب شاکی در کانال همسر یابی برداشت کرده بود خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا نوشاد" ، بیان کرد : فردی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا داراب مراجعه و اظهار داشت که از حساب بانکی وی مبلغ 640 میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده است که بررسی موضوع در دستور کارشناسان قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های فنی مطلع شدند که متهم با ایجاد کانال‌های همسر یابی، شاکی را به صفحه جعلی هدایت و پس از اخذ مشخصات کارت بانکی وی، اقدام به خالی کردن حسابش در فرصت مناسب کرده است.
فرمانده انتظامی "داراب" با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در استان آذربایجان غربی شناسایی کنند، گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به آنجا مراجعه و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر و به داراب انتقال دادند.
سرهنگ "نوشاد" با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به بردارشت 640 میلیون ریال از حساب شاکی اقرار کرد، گفت: این کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراحل قضائی شد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir پل ارتباطی بین شهروندان و پلیس بوده و هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی آن را به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟