دستگیری دزد خودروهای تهرانی ها با شلیک پلیس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی آقا طیبی" رئیس کلانتری 139 مرزداران گفت: ماموران کلانتری مرزداران در گشت زنی های هدفمند متوجه رفتار مشکوک راننده خودروی سواری پراید می شوند که در استعلام گیری از سامانه پلیس، مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

دستگیری با شلیک تیرهوایی پلیس

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد و همچنان به فرار خود ادامه می داد، افزود: طرح مهار سارقان با قوت بیشتری ادامه تا اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز و شلیک چند تیرهوائی خودروی سرقتی متوقف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس کلانتری مرزداران ابراز داشت: پس از انتقال متهم به کلانتری وی به سرقت خودرو معترف و در شاخه ای دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و 3 ماه پیش پس از تحمل کیفر ، از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در کلانتری معترف شد در 3 ماه گذشته پس از آزادی از زندان 10 دستگاه سرقت خودرو مرتکب شده است و پس از سرقت، خودرو ها را به مالخری فروخته است.

سرهنگ طیبی در پایان از شهروندان خواست: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کرده و پلیس را در خدمت رسانی بهتر یاری کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟