شلیک به تبهکاران فراری قانون است / اولتیماتوم شدید پلیس تهران + فیلم
حجم ویدیو: 55.74M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری تهران در خصوص ادامه طرح امنیت و آرامش محلات به رکنا گفت: از اوایل آذر ماه طرحی با نام طرح امنیت و آرامش محلات در دستور کار کلانتری ها و سرکلانتری ها قرار گرفت که در این طرح ماموران در نقاط آلوده محله ها با سارقان، اراذل اوباش و فروشندگان مواد مخدر و افرادی که به هر نحوی قصد برهم زدن امنیت محلات را دارند برخورد می کنند.

وی افزود: در این طرح که در کلانتری 138 یک سارق را دستگیر کردند که 200 فقره موبایل قاپی کرده بود و یک باند سرقت لوازم داخل خودرو که پس از 20 کیلومتر تعقیب و گریز و شلیک 12 گلوله به سمت خودرو سارقان موفق به دستگیری متهمان می شوند.

سرهنگ موقوفه ای ادامه داد: حسب دستورات فرماندهی انتظامی تهران فاصله وقوع تا کشف جرم کوتاه شده و تیم های عملیاتی به صورت آشکار و غیرآشکار در حوزه استحفاظی خود گشت زنی می کنند و در صورت مشاهده سارقان به صورت جدی وارد عمل شده و در صورتی که سارقان به دستور ایست پلیس توجه نکنند ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی خواهند کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم سارقان قدرت نمایی کنند و امنیت را برای مردم برهم بزنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟