بازداشت فروشنده داروی کرونا در زنجان

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، اقدام به فروش داروهای مکمل درمان کرونا می‌کرد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس فتا زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی رصد و گشت‌زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا زنجان مشخص شد شخصی با فعالیت در یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه فروش داروی مکمل درمان کرونا اقدام به کلاهبرداری شهروندان می کند، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی درادامه گفت: با بررسی‌های فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز از وی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: هموطنان اقلام دارویی و بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشتی تهیه کنند و به نشان استاندارد مندرج بر روی کالا توجه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تا این لحظه واکسن و دارو درمان قطعی کرونا در کشور کشف و تولید نشده است، افزود: شهروندان به تبلیغات گسترده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را از طریق رسانه‌های ملی و جراید معتبردنبال کنند.

سرهنگ آدینه‌لو با بیان اینکه فروش دارو در فضای مجازی جرم محسوب شده و فروشندگان تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت، هشدار داد: با تلاش و رصدهای مستمر و شبانه روزی کارگاهان پلیس فتا، هرگونه تخلفات در این حوزه در اسرع وقت شناسایی خواهند شد و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا زنجان از کاربران خواست: مراقب آسیب و پیامدهای منفی فضای مجازی باشند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟