به گلوله بستن پدر و دختر بندرعباسی توسط یک خارجی

به گزارش رکنا،این جوان تبعه یکی از کشورهای خارجی ساکن بندرعباس پس از درگیری لفظی، مرد ۵۵ ساله و دختر ۲۲ ساله‌ای را کشت و راهی ایرانشهر شد تا به سمت پاکستان فرار کند. اما کارگاهان ویژه اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی هرمزگان رد این قاتل را گرفتند و ۶ روز بعد او را به همراه نامزدش دریکی از خیابان‌های ایرانشهر به دام انداختند.

بعدازظهر سه‌شنبه 13 آبان ماه، تعدادی از اهالی محله کمربندی بندرعباس با شنیدن صدای شلیک چند گلوله ،سراسیمه به سمت محل حادثه رفتند. مرد میان‌سال و دختر جوانی غرق در خون ،کف اتاق افتاده بودند. پسر جوان دیگری نیز مصدوم شده در گوشه‌ای از خانه از درد دست به خود می‌پیچید. دقایقی از این اتفاق نگذشته بود که پلیس وارد ماجرا و پرونده جنایی تشکیل شد. مرد میان‌سال به علت جراحات وارده فوت‌شده بود ولی دختر و پسر مصدوم راهی بیمارستان شدند. دختر جوان نیز ساعتی بعد جان سپرد.

فرار پس از تیراندازی

کارگاهان ویژه اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی هرمزگان پس از تحقیقات دریافتند که قاتل، خواهرزاده مقتول است و براثر بحث خانوادگی این حادثه رخ‌داده است . حامد 20 ساله که براثر جراحات وارده ناشی از تیراندازی در بیمارستان تحت مداوا بود به پلیس گفت: پسرعمه‌ام به نام سعید در ساعت 16 پس از ورود به خانه ما ، بر سر مسائلی با پدرم درگیر شد که ناگهان به سمت پدرم اسلحه کشید ،خواهرم با دیدن این ماجرا ، دوان‌دوان به سمت پدر رفت که ناگهان تیر به او برخورد نمود،سعید از عصبانیت نمی‌توانست خود را کنترل کند بلافاصله به سمت من و پدر تیر شلیک کرد و پا به فرار گذاشت.

سرنخی از قاتل

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه کارگاهان با ادامه پیگیری‌ها موفق شدند سرنخ‌های از قاتل را به دست آوردند گفت: مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه قاتل را یافتند و راهی ایرانشهر شوند.
خروج از مخفیگاه
سعید که تصورش را نمی‌کرد پلیس رد او را گرفته باشد آن روز ظهر (دوشنبه 19 آذرماه جاری)به همراه نامزدش با خودروی پژو 405از مخفیگاه خارج شد که ناگاه دریکی از خیابان‌های شهر ،پلیس هرمزگان را روبروی خود دید.

اعتراف به قتل

سعید به بندرعباس منتقل شد و در پلیس آگاهی هرمزگان به قتل اعتراف کرد.وی در همان اوایل دستگیری خود را بی‌گناه جلوه می‌نمود ولی با مشاهده مدارک و مستندات راه فراری به خود ندید.این قاتل جوان اعتراف کرد که آن روز همراه با 4 نفر دیگر راهی منزل مقتولان شده است. وی زمانی که به محل رسید به‌تنهایی از خودرو پیاده شد . او با یک قبضه اسلحه کلت کمری به درون خانه رفت و لحظه‌ای بعد پس از تیراندازی ، با خودرو از محل دور شد. سعید بلافاصله به همراه نامزدش به سمت یکی از روستاهای استان متواری شد .بامداد روز بعد به ایرانشهر رفت تا ازآنجا به پاکستان برود ولی نقشه‌اش به سرانجام نرسید.
سرنوشت سرنشینان خودرو
فرمانده انتظامی استان از سرنوشت سرنشینان خودروی که در 13 آبان ماه همراه سعید بودند گفت: با هماهنگی عوامل انتظامی شهرستان بندرعباس 4سرنشین خودرو در ورودی شهر بندرعباس دستگیر و جهت ادامه تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال شدند.سردارجعفری علت قتل را اختلافات خانوادگی دانست و افزود در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و 4 فشنگ جنگی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟