انفجار مرگبار خانه مسکونی  در کرمان / یک کرمانی زنده به گور شد

به گزارش رکنا، رضا میرزایی در تشریح جزییات این خبر گفت: عدم رعایت نکات ایمنی باعث انفجار و آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در شهر کرمان شد.

وی زمان رخداد این حادثه را ساعت ۱۵ و ۱۰دقیقه امروز اول دی‌ماه در بلوار آیت الله خامنه‌ای، خیابان رز اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۱ و ۶ در قالب چند اکیپ اطفاء حریق، جستجو و نجات در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: این حادثه انفجار باعث تخریب منزل شد که با توجه به شدت انفجار و حریق جزئی که در حال سرایت به دیگر قسمت‌های منزل بود با حضور به موقع آتش‌نشانان از گسترش آن جلوگیری و آتش سوزی مهار شد.

وی اظهار کرد: اکیپ‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با حضور در محل حادثه با استفاده از سگ‌های زنده یاب در محل حضور یافتند تا از وجود احتمالی دیگر ساکنین در زیر آوار اطمینان حاصل شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین به علت تخریب منزل در اثر انفجار جان باخته است که توسط آتش نشانان از از زیر آوار خارج شد خاطر نشان کرد: لازم است شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل سرما نکات ایمنی و پیشگیری را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کنند تا دیگر شاهد حوادث این چنینی نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟