بدشانس ترین دزدان تهران گرفتار زن جوان شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: 8 آذر ماه پرونده ای از کلانتری 128 تهران نو به شکایت خانمی اهل افغانستان ساکن افسریه با موضوع موبایل قاپی به پلیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی توضیح داد، در خیابان پیروزی در حال صحبت کردن با تلفن همراهم بودم که یکباره از پشت سر مردی گوشی موبایلم به ارزش ریالی 60 میلیون ریال را قاپید و همراه همدستش متواری شدند که با فریاد زدن و با کمک شهروندان و تعقیب سارقان موتور سیکلت ویو را در صحنه بجا گذاشته و گوشی ام را بر روی زمین انداختن و به صورت پیاده از محل گریختند که با حضور واحد گشت کلانتری 128 تهران نو موتورسیکلت سارقان توقیف و موبایلم به من بازگشته شد.

سرنخ دزدان موبایل قاپ در دست زن افغان

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با بررسی ارکان موتورسیکلت و حضور در محل سرقت، هویت مالک موتورسیکلت به نام فریبرز شناسایی و شاکی با مشاهده تصویر مالک موتورسیکلت اظهار کرد که این فرد گوشی همراهش را سرقت کرده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه سارقان در محله نبرد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به 20 فقره موبایل قاپی به همکاری همدستش معترف شد، افزود: در شاخه دیگری از عملیات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در پایان اضافه کرد: تا کنون 13 تن از مال باختگان شناسایی شده اند و هر 2 متهم برای سر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟