شرور مخوف خاش دستگیر شد / 17 آذر در خاش چه گذشت ؟

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی در ۱۷ آذر ماه سال جاری، در یکی از محلات شهر خاش که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و تخریب خودروی شخصی این شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات گشسترده میدانی و اطلاعاتی عامل این اقدام را که یکی از افراد مجرم و سابقه دار شهرستان بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته متهم طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهش در یکی از نقاط شهرستان دستگیر و از محل اختفای او یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سردار طاهری با بیان اینکه علت این تیراندازی اختلاف قبلی متهم با شاکی بود، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند با قدرت وقاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟