اعدام 3 قاتل در آخرین چهارشنبه پاییز سال 99 / در زندان رجایی شهر اجرا شد

3 مرد که در 3 پرونده جداگانه دست به قتل زده بودند در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شدند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا،  22 مرداد سال 92 بود که پسر جوانی در مغازه میوه فروشی در بازار تهران با شلیک گلوله دست به قتل برادر بزرگترش زد و در همان صحنه جرم از سوی شاهدان جرم بازداشت شد.

مهدی در اعترافاتش به ماموران گفت: من و برادرم از بچگی با هم بزرگ شده و به هم علاقه‌مند بودیم، اما بعد از مرگ پدرم، اختلاف‌ها بر سر خانه موروثی شروع شد و اختلاف میان ما بالا گرفت و روز حادثه با برادرم که در مغازه کناری من یک مغازه دارد درگیر شدم و در یک لحظه اقدام به تیراندازی کردم.

پرونده در شعبه 113 دادگاه کیفری یک استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و مهدی در ماجرای قتل برادرش با توجه به اعترافات قاتل و درخواست قصاص خانواده اش به اعدام محکوم شد.

مهدی یک بار تا پای چوبه دار رفت و سال 97 بود که از اولیای دم یک مهلت گرفت تا اینکه روز چهارشنبه و پس از 7 سال مهدی روز چهارشنبه 26 آذر سال 99 در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و اجرای این حکم پرونده مختومه شد.

دومین اعدامی

3 خرداد سال 97 بود که مستاجر عصبانی به خاطر اختلافی که با صاحبخانه اش داشت با شلیک گلوله دست به قتل زد و خیلی زود از سوی ماموران دستگیر شد.

ارسطو پس از دستگیری به قتل مرد صاحبخانه اش که فرهاد نام داشت اعتراف کرد و پرونده برای صدور حکم به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

قضات با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص و اعترافات قاتل به قتل مرد صاحبخانه حکم اعدام برای متهم صادر شد و این حکم در شعبه 9 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

عامل قتل مرد صاحبخانه پس از 2 سال صبح روز چهارشنبه 26 آذر ماه سال جاری در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و حکم اعدام به اجرا در آمد.

سومین اعدامی

صبح روز چهارشنبه میثم که روز 3 آذر سال 94 همسر و فرزندش را به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت.

این مرد پس از قتل زن و بچه اش دست به خودکشی نافرجام زد و پس از درمان به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد و قضات در شعبه 10 کیفری یک استان تهران میثم را با توجه به اعترافات و درخواست اولیای دم برای قصاص، او را به قصاص نفس – اعدام – محکوم کردند و این حکم در شعبه 31 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

میثم صبح روز چهارشنبه 26 آذر ماه در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و حکم قصاص نفس – اعدام – به اجرا در آمد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟