سناریوی مرموز کشته شدن نوزاد در رحم اجاره ای !

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اواخر هفته گذشته بود که وکیل یک زوج جوان که در رویای پدر و مادر شدن بودند با حضور در دادسرای امور جنایی از زن جوانی که قرار بود فرزند آنها را به دنیا بیاورد اعلام شکایت کرد.

وکیل جوان به بازپرس واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران گفت: زوج جوان که وکالت آنها را برعهده دارم از 10 سال قبل صاحب فرزند نمی شدند و بارها به کلینیک های ناباروری مراجعه کردند اما تلاش آنها بی نتیجه ماند و نتوانستند صاحب فرزند شوند.

وی افزود: چندی قبل زوج جوان در یک کلینیک با زن 25 ساله ای آشنا شدند که پذیرفت در قبال دریافت پول رحمش را اجاره دهد که به همین خاطر تصمیم بر آن شد که موکلانم مبلغ 50 میلیون تومان به زن جوان بپردازد تا بعد از 9 ماه فرزند آنها را صحیح و سالم به دنیا بیاورد.

سقط جنین در رحم اجاره ای

وکیل زوج جوان ادامه داد: تصمی بر آن شد که در این 9 ماه همه هزینه های دکتر و تغذیه زن جوان پرداخت شود و در پایان 9 ماه باید در چند مرحله پول به حساب زن جوان واریز شود اما پس از 3 ماه در حالیکه زن جوان فرزند موکلانم را باردار بود به آنها زنگ زده و ادعا کرده که دل درد شدیدی داشته و پس از مراجعه به بیمارستان فرزند آنها را سقط کرده است.

ادعای این زن در حالی بود که زوج جوان عنوان داشتند که زن جوان هیچ مشکلی نداشته و در این مدت که به دکتر مراجعه می کردند همه چیز خوب بوده و حتی قلب بچه نیز تشکیل شده بود و این زن با سهل انگاری در نگهداری فرزندمان باعث مرگ و سقط جنین شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی در این مرحله دستور داد تا زن جوان که رحمش را اجاره داده است برای تحقیقات بیشتر هدف تحقیق قرار گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟