دستگیری زورگیران خشن چاقو به دست که به رستورانی در تهران حمله کردند  + فیلم
حجم ویدیو: 24.71M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46

2 زورگیر پس از حمله با چاقو به یک رستوران در تهران و زخمی کردن یک جوان توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند. همچنین سارقان خشن محله نواب تهران که 2 روز گذشته فیلم زورگیری شان از 2 زن تهرانی که در فضای مجازی پخش شده بود دستگیر شدند. دستگیر شدند.سارقان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار رکنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز در ستاد فاتب با اشاره به جزئیات بازداشت متهمان دو پرونده زورگیری که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، اظهار کرد: نیروی انتظامی روزانه ده‌ها مورد سرقت را کشف می‌کند، ممکن است یک پرونده سرقت در کمتر از چند ساعت کشف و اطلاع‌رسانی شود اما امکان دارد کشف برخی پرونده‌های سرقت نیز چند روز یا چند ماه طول بکشد، این مطالب را از این بابت گفتم که اظهاراتی توسط برخی اشخاص راجع به پرونده‌های سرقت و زورگیری مطرح شد.



رئیس پلیس تهران افزود: برای ما فرقی نمی‌کند شاکی پرونده چه کسی باشد و پی‌جویی برای کشف جرم به محض اطلاع پلیس از سطح کلانتری آغاز می‌شود یعنی اقداماتمان را به سرعت پس از اطلاع از طریق 110 یا مردم آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به هیچ پرونده سرقتی بدون حصول نتیجه کنار گذاشته نمی‌شود، در دو مورد اخیر نیز که در فضای مجازی پخش شد به سرعت اقدامات خود را از سطح کلانتری آغاز کرده و لحظه به لحظه در کلانتری، پلیس پیشگیری و آگاهی، موضوع دنبال شد.

دستگیری عوامل زورگیری از 2  زن در تهران 

این مقام انتظامی ادامه داد: پرونده نخست مربوط به دو خانمی بود که از کادر درمان و زحمت‌کشان عرصه سلامت بودند، این دو خانم پس از اتمام کار و مراجعه به منزل، گرفتار سه سارق زورگیر شدند که فیلم آن نیز در فضای مجازی پخش شد و بلافاصله بعد از این موضوع همکاران بنده در کلانتری 108 نواب اقدامات خود را شروع کردند و به لطف خدا در کمتر از چهار روز توانستیم این متهمان را در درگیری مسلحانه و حین سرقت جدید بازداشت کنیم البته یکی از متهمان متواری است و به زودی بازداشت می‌شود.

رحیمی بیان کرد: در پرونده دوم، فرد علی‌رغم تلاش برای فرار از دست سارقان و پناه بردن به مکانی، متاسفانه با شقاوت و وقاحت تمام توسط سارقان مورد زورگیری و سرقت قرار گرفت که توسط همکاران در پلیس آگاهی بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: با اقتدار تمام در مقابل افرادی که بخواهند امنیت مردم را دچار اخلال کنند، ایستادگی می‌کنیم، شب و روز و پنجشنبه و جمعه تلاش می‌کنیم حتی در وضعیت کرونایی، تلاشمان مضاعف شده است. اجازه نمی دهیم پایتخت جولانگاه مجرمان شود.

این مقام انتظامی درباره محدودیتهای کرونایی در شب جاری و شب یلدا نیز گفت: محدودیتها امشب و فردا شب از ساعت 20 برای تردد خودروها و از ساعت 18 برای اصناف آغاز می‌شود بنابراین به نوعی از ساعت 18 حضور همکاران در سطح معابر به شدت افزایش پیدا می‌کند و جدای از اعمال قانون توسط دوربینها، پلیس نیز از اعمال ترددها در ساعات ممنوعه جلوگیری می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟