قتل زن آبادانی به خاطر ازدواج موقت با مرد عراقی / برادر غیرتی دستگیر شد + عکس

قاتل که خواهرش را به خاطر ازدواج موقت با مرد عراقی در آبادان به قتل رسانده بود دستگیر شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت
به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مرد جوان که در اقدامی هولناک با شلیک گلوله به سر خواهرش در برابر چشمان خواهرزاده اش او را در منطقه ذوالفقاری آبادان به قتل رسانده بود توسط پلیس آگاهی آبادان دستگیر شد.
 ساعت 11:30 دقیقه دوشنبه 3 آذر امسال صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان به گوش رسید و در ادامه اهالی منطقه در تماس با پلیس 110 از کشته شدن زن جوانی در جلوی در خانه شان خبر دادند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی ها مشخص شد که زن 30 ساله ای داخل یک خودرو از ناحیه سر هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته است.

قتل مادر در برابر چشمان بچه / دایی قاتل شد

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که زن جوان همراه فرزند 12 ساله اش داخل خودرو توسط برادرش بوده که برادرش با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سمت سر خواهرش در جلوی چشمان خواهرزاده اش کرده و پا به فرار گذاشته است.

تجسس ها در نشان از آن داشت که زن جوان چندی قبل به صیغه یک مرد عراقی در آمده است که همین موضوع باعث ناراحتی برادرش شده است.خانواده دختر جوان در تحقیقات پلیسی عنوان کردند که پسرشان در تماس تلفنی ادعا کرده که قصد کشتن خواهرش را نداشته و گلوله به اشتباه شلیک شده است و قصد دارد به زودی خود را تسلیم ماموران کند.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری برادر خواهرکش در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت تا اینکه عصر روز جمعه 28آذر ماه مأمورین پلیس آگاهی آبادان در اقدامی غافلگیرانه برادر خواهرکش که رضا نام دارد را در منطقه ذوالفقاری آبادان دستگیر وبه پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند متهم دربارجویهای اولیه به قتل خواهرش اعتراف کرد گفتنی است قاتل خواهرکش به اتهام چندفقره سرقت مسلحانه نیز تحت تعقیب عوامل انتظامی بوده است که تحقیقات درخصوص دیگر جرائم این قاتل در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 641437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟