اولین عکس ها از محل قتل عام خانواده تویسرکانی + دادستان چه گفت ؟

به گزارش رکنا، علی بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان با تشریح جزییات قتل 5 نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان از قتل پنج عضو یک خانواده شامل پدر، مادر، دختر و دو فرزند پسر خبر داد و گفت: 25 آذرماه سال جاری به واسطه تماس یکی از بستگان این خانواده مبنی بر غیبت خانواده مقتول و مشاهده خون در اطراف گاوداری آن ها، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

قتل خانوادگی در تویسرکان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان اظهار کرد: در همان شب نخست، جسد دختری حدوداً 30 ساله در باغ نزدیک به گاوداری در حوالی روستای مرادآباد کشف شد؛ اما خبری از دیگر اجساد نبود، از این رو تیم تجسس با همراهی سگ‌های جسدیاب و با کمک هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جسد پدر خانواده تویسرکانی نیز به فاصله حدود 100متری تا محل یافتن جسد دختر پیدا شد، افزود: شواهد اولیه نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان، مادر خانواده همراه دو فرزند پسرش را پس از قتل، درون چاه آبی به عمق 70 متر رها کرده باشند.

قتل خانوادگی در تویسرکان

کسف اجساد خانواده تویسرکانی با کمک جرثقیل و تیم غواصی

بهادری تصریح کرد: از این رو با جرثقیل و یک تیم غواصی اجساد مادر و یک فرزند پسر از درون چاه بیرون آورده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان با بیان اینکه جستجو‌ها جهت یافن جسد پسر دیگر این خانواده ادامه دارد، عنوان کرد: هرچند تا جواب پزشکی قانونی اعلام نشود نمی‌توان علت اصلی مرگ را به طور شفاف گفت؛ اما ظواهر امر نشان از این دارد که مقتولان بر اثر ضربه با شی سخت به قتل رسیده اند.

قتل خانوادگی در تویسرکان

وی با بیان اینکه افرادی در مظان ارتکاب این قتل هستند که توسط نیروی انتطامی شناسایی و دستور تعقیب آنان صادر شده است، تأکید کرد: فعلا انگیزه قتل مشخص نیست و بی تردید هر زمان که ابعاد تازه تری از این جنایت کشف شود بلافاصله موضوع برای مردم شفاف سازی خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟