شرور مسلح و عامل تیراندازی غرب پایتخت دستگیر شد

شرور مسلح که در غرب تهران اقدام به تیراندازی کرده بود در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید راستی " رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در هفته گذشته گزارشی در خصوص نزاع و درگیری و تیراندازی در یکی از محلات غرب تهران دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

دستگیری شرور مسلح

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد عامل درگیری یکی از اشرار سابقه دار بوده و به علت اختلاف شخصی با چند تن از ساکنان محل، درگیر و تیراندازی کرده است، افزود: در بررسی های پلیسی مخفیگاه متهم در "اسلامشهر" شناسایی و مشخص شد که متهم پس از درگیری بلافاصله محل را ترک و در مخفیگاهش پنهان شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم و اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش، روز 24 آذرماه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به شهرستان اسلامشهر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی شرور سابقه دار را دستگیر کنند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهم پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 640426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟