زن فراری با شلیک پلیس زمین گیر شد / او تیپ پسرانه داشت + عکس

زن و مرد جوان که سارقان پراید قرمز رنگ بودند با شلیک گلوله پلیس به لاستیک خودروی سرقتی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمود مالمیر رییس کلانتری 150 تهرانسر به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 9 شامگاه 18 آذر امسال ماموران گشت کلانتری 150 تهرانسر در بلوار یاس در حال گشت زنی بودند که به خودروی پراید قرمز رنگی که زوج جوانی سوار بر آن بودند مشکوک شدند و در بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

وی افزود: زوج جوان تحت نظر قرار گرفتند که در این مرحله مرد جوان برای سرقت از خودرو پراید قرمز رنگ پیاده شد و قصد سرقت لوازم داخل خودرو دیگری را داشت که با مشاهده ماموران به سرعت سوار بر خودرو شده و پا به فرار گذاشتند.

تیراندازی به پراید قرمز رنگ در تهرانسر

این مقام انتظامی ادامه داد: تعقیب و گریز پلیسی در این مرحله آغاز شد و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی کردند اما سارقان قصدتسلیم شدند نداشته و به فرار خود ادامه دادند که در انتهای مسکن ویژه 2 تیر به سمت خودرو پراید قرمز شلیک شد و به گلگیر و لاستیک عقب خودرو اصابت کرد و پراید قرمز رنگ متوقف شد.

سرهنگ مالمیر گفت: سارق 35 ساله قصد فرار با پای پیاده را داشت که ماموران موفق به دستگیری مرد جوان و زن 24 ساله شدند و در بازرسی از خودروی پراید قرمز یک جفت ضبط و باند، یک دیلم برای خم کردن در خودروها به دست آمد.

رییس کلانتری 150 تهرانسر ادامه داد: در بررسی شماره پلاک خودروی پراید سرقتی مشخص شد این خودرو 2 روز قبل در منطقه شهریار به سرقت رفته است.

وی افزود: تحقیقات از این 2 سارق ادامه داشت که اهالی منطقه در مسکن ویژه با ارائه فیلم دوربین های مداربسته تصاویر زن جوان که در حالی سرقت بود به دست آمد و همین کافی بود این زن و مرد جوان به سرقت هایشان اعتراف کنند.

بنا بر این گزارش ،متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 640330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟