مردی گلوی زن سومش را زیر دوش برید / مژگان بچه در شکم داشت + عکس

به گزارش رکنا، شامگاه ۱۱ دی ماه سال ۸۸ مرد ۳۵ ساله ای به نام حامد با پلیس نظرآباد تماس گرفت و از قتل همسر ۳۲ ساله اش به نام مژگان خبر داد.

ماموران پلیس به خانه این مرد رفتند و با جسد خونین همسرش در حمام روبه رو شدند که گلوی وی بریده شده و با ضربات متعدد چاقو از پا در آمده بود .

خواهر حامد که هراسان بود و آنجا حضور داشت به ماموران گفت : من به خانه برادرم آمدم تا به آنها سر بزنم اما با حال آشفته برادرم روبرو شدم .او به من گفت مژگان را که همسر سوم برادرم بود در حمام کشته است .من حرف‌های برادرم را باور نکردم. اما وقتی به حمام رفتم با جسد خونین زن برادرم روبه رو شدم و از برادرم خواستم تا فوراً با پلیس تماس بگیرد.

به دنبال اظهارات زن جوان ،حامد به جنایت خانوادگی اعتراف کرد و بازداشت شد .

جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان اعلام کردند این زن سه ماهه باردار بوده است .

حامد در تشریح جزئیات جنایت خانوادگی گفت : مژگان زن سومم بود و من از همسر دومم یک دختر ۵ ساله دارم .آن روز به دیدن دخترم رفته بودم و ساعت ۷ عصر به خانه برگشتم .اما مژگان شروع به بدخلقی کرد .او وقتی فهمید به ملاقات دخترم رفته‌ام شروع به داد و فریاد کرد .او می‌گفت اگر بار دیگر به ملاقات دخترم بروم از من جدا می شود .

وی ادامه داد : سعی کردم او را آرام کنم اما نشد.حتی مژگان با مشت به پهلویم زد و سپس به حمام رفت .من که عصبانی شده بودم مقابل در حمام رفتم تا با او صحبت کنم .اما همسرم شروع به فحاشی کرد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم چاقوی آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به او زدم و سپس گلویش را بریدم.

قتل فجیع زن باردار در حمام

حکم قصاص

به دنبال اعتراف های مرد خشن و بازسازی صحنه جرم ،وی در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد .

حکم صادره در شعبه ۱۵ دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و قطعی شده بود که حامد توانست با گذشت 11سال از این ماجرا رضایت اولیای دم را جلب کند و به زندگی برگردد.

محاکمه از جنبه عمومی جرم

این مرد از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قضات دادگاه گفت :من با همسرم هیچ مشکلی نداشتم و به او علاقمند بودند .ما شش ماه بود با هم ازدواج کرده بودیم و من نمی دانستم همسرم باردار است .

وی درباره نحوه جلب رضایت اولیای دم گفت:  پدر و مادر مژگان تصمیم داشتند هر طور شده مرا قصاص کنند اما با تلاش پدر و مادرم حاضر به رضایت شدند .من با پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم و به زندگی برگردم .حالا ۱۱ سال است به خاطر قتل  که در زندان مانده ام و حالا ۴۶ سال دارم.من میدانم اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام و در مدت 11 سال سختی زیادی کشیدم و به اندازه کافی تنبیه شده ام. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازات تخفیف قائل شوند تا زودتر آزاد شوم و بار دیگر بتوانم دخترم را ببینم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟