شلیک دقیق پلیس و مرگ مرد شیطان صفت تهرانی + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 7 چهارشنبه 19 آذر ماه امسال ماموران کلانتری 208 پایانه غرب در تماس با بازپرس غلامی در شعبه 3 دادسرای امور جنایی از مرگ یک قاچاقچی مواد با شلیک گلوله پلیس خبر داد و تحقیقات در این زمینه به دستور بازپرس ویژه قتل آغاز شد.

ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در این مرحله وارد عمل شده و در تحقیقات ابتدایی پی بردند که تیمی از ماموران کلانتری 298 پایانه غرب تهران در ساعت 6 صبح چهارشنبه در حال گشت زنی در میدان آزادی بودند که به خودروی پژو 405 مشکوک شدند.

در ادامه مشخص شد ماموران راننده خودرو را که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر است را شناسایی و دستور ایست را برای متهم صادر کرده می کنند اما راننده بدون توجه به دستور پلیس پا به فرار می گذارند و تعقیب و گریز پلیسی آغاز می شود.

شلیک پلیس به قاچاقچی مواد مخدر

تعقیب و گریز پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در اتوبان شهید فهمیده ابتدا اقدام به شلیک تیرهوایی کرده اما راننده به فرار خود ادامه داد تا اینکه ماموران برای متوقف کردن خودرو اقدام به تیراندازی به سمت خودروی پژو 405 می کنند که خودرو متوقف و زمانیکه ماموران به سراغ راننده می روند متوجه می شوند که گلوله به راننده اصابت کرده است.

مرگ قاچاقچی مواد مخدر با حضور عوامل اورژانس اعلام می شود و پسر 15 ساله ای نیز همراه این راننده بود که در صحنه تیراندازی دستگیر شد.

ماموران در تحقیقات ابتدایی با توجه به اینکه قاچاقچی مواد مخدر که تحت تعقیب پلیس بوده در ساعت 4 تا 6 صبح در غرب تهران اقدام به فروش مواد مخدر می کند و پسر 15 ساله نیز برادرزن وی بوده که احتمال می رود از این نوجوان برای پوشش و گمراه کردن پلیس استفاده می شده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

ماموران در بررسی خودروی قاچاقچی مواد مخدر 6 گرم مواد مخدر شیشه و مبلغ 2 میلیون و 200 هزار تومان پول که از فروش مواد مخدر در خودرو بود کشف شد.

بنا بر این گزارش، بازپرس غلامی از شعبه 3 دستور داد تا جسد این مرد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 639110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟