این مردان در بندرعباس الاغ شکار می کردند / اعتراف عجیب

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری دو نفر شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار الاغ در منطقه سیاهو و تنگ زاغ بندرعباس کرده و قصد داشتند گوشت آن را به فروش برسانند، خبرداد. این افراد توسط عوامل بسیج روستای گهره شناسایی شدند

تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی بندرعباس در خصوص خبر سلاخی کردن الاغ بیان داشت: عوامل گشت پاسگاه قطب آباد حین گشت زنی در محور تونل تنگه زاغ بندرعباس، به دو نفر که اسلحه ساچمه زنی به همراه داشتند مشکوک و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

گوشت الاغ سلاخی‌شده به بندرعباس نرسید!

وی افزود: مأموران با نزدیک شدن به این افراد مشاهده کردند نامبردگان در حال سلاخی و پوست کردن یک رأس الاغ هستند که با همکاری عوامل بسیج روستای گهره و چامکهو متهمان دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به آنان توقیف و یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه بنا به گفته متهمان خوشبختانه موفق به توزیع گوشت الاغ نشده اند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و احتمال به خطر افتادن سلامت شهروندان، تحقیق و بازجویی از متهمان در این زمینه بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟