التماس های پارسا اشک دختر و پسر مقتول را در آورد + جزئیات محاکمه

به گزارش رکنا ، پارسا ۲۷ ساله پاییز سال ۹۸ پدر ۷۰ ساله اش به نام ابراهیم را در خانه شان در ورامین با ضربه های متعدد چاقو کشت و مادرش را زخمی کرد.
جسد مرد سالخورده با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و جمیله ۶۵ ساله که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

تلاش برای ردیابی پسر ناخلف آغاز شده بود که وی دو روز بعد در حاشیه ورامین ردیابی و بازداشت شد و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد .
پسرجوان در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
در ابتدای جلسه دختر بزرگ قربانی برخاست و گفت: مادرم همسر اول پدرم بود .پدرم بعد از جدایی از مادرم زن دوم گرفت و صاحب سه فرزند شد. اما پارسا که فرزند آخر بود او را بی رحمانه کشت .به همین خاطر من حاضر به گذشت نیستم و برای برادر ناتنی ام تقاضای قصاص دارم.
اما خواهر و برادر پارسا که در دادگاه حاضر بودند اعلام گذشت کردند .
وقتی پارسا روبه روی قضات ایستاد منکر قتل شد. وی گفت: من نمی‌دانم چه کسی پدرم را کشته و مادرم را زخمی کرده است. من قبلا در پلیس آگاهی تحت فشار روانی به قتل اعتراف کردم اما حالا می‌گویم بی گناه هستم .

پسر معتاد تهرانی پدرش را به قتل رساند

با این ادعا قضات دادگاه فیلم اعترافات پارسا در دادسرا را در دادگاه نمایش دادند که پارسا در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: اشتباه کردم و حالا می‌خواهم حقیقت را بگویم. من شرمنده خواهر و برادرهایم هستم.
وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: مدتی بود به مواد مخدر معتاد شده بودم و از پدرم به زور پول می‌گرفتم .

آخرین بار مخدر گل مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم که به خانه آمدم .

من از پدرم خواستم تا به من پول بدهد تا موتور بخرم اما او مخالفت کرد. من که حال طبیعی نداشتم به سمتش حمله ور شدم و چند ضربه چاقو به او زدم.
این متهم در حالی که اشک می ریخت گفت:باور کنید نمی دانم چرا دست به چنین اشتباهی زدم .من همان لحظه می‌خواستم از خانه فرار کنم که مادرم سد راهم شد. او می‌گفت باید پدرم را به بیمارستان برسانم اما همان موقع به روی مادرم هم چاقو کشیدم و او را زخمی کردم .

مادرم در دادسرا اعلام گذشت کرد اما من شرمنده خواهر و برادر و خواهر ناتنی ام هستم. مادرم همسر دوم پدرمان بود. اما ما رابطه خوبی با خواهر ناتنی مان داریم من از او تقاضای بخشش دارم .
با پایان اظهارات متهم ،قضات دادگاه با خواهر ناتنی وی صحبت کردند تا برای گذشت راضی شود.
پارسا به پای خواهرناتنی اش افتاد و التماس کرد تا او را ببخشد.
متهم در حالب که اشک می‌ریخت گفت: می‌دانم اشتباه نابخشودنی مرتکب شده ام اما تقاضا دارم به جوانی ام رحم کنید و از قصاصم بگذارید.
خواهر ناتنی پارسا با دیدن اشکهای برادرش اعلام گذشت کرد.
به این ترتیب پارسا از قصاص رهایی یافت و از جنبه عمومی جرم محاکمه شد .
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا طبق ماده ۶۱۲ برای وی حکم صادر کنند.

پسرجوان طبق قانون به سه تا ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟