قتل 6 تهرانی در آتش سوزی  داخل  باغ ! / 3 برادر باغدار و 3 ناشناس کشته شدند /اختصاصی

به گزارش اختصاصی رکنا، امروز ساعت ١٠:٠٢ صبح رهگذری در خیابان صفای اتوبان آزادگان با دیدن دودی از یک باغ شخصی با آتش نشانی تماس گرفت و وقتی امدادگران آتش نشان خود را به باغ رساندند در یک ملک شخصی بزرگ با دو اتاق 15 و 20 متری مواجه شدند که از دود ناشی مشخص بود ساعت ها پیش آتش گرفته است و آخرین زبانه های آتش است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

پس از دود زدایی از اتاق ها آتش نشانان وارد آنها شدند و با صحنه وحشتناکی روبرو شدند.

6 جنازه سوخته پیش رویشان بود که دو جنازه بخاطر شدت سوختگی زن یا مرد بودنش مشخص نبود اما 4 جنازه دیگر که انها هم سوخته بودند مشخص بود مرد هستند.

پشت پرده آتش سوزی هولناک در اتوبان آزادگان

باتوجه به مشکوک بودن صحنه آتش سوزی خیلی سریع تحقیقات در صحنه آغاز شد.

بررسی های میدانی نشان داد که 3 جنازه متعلق به 3 برادر است که همگی باغدار هستند و 3 جنازه دیگر مشخص نیست متعلق به کدام از دوستانشان بوده باشد اما همه صحنه نشان می داد که یک آتش سوزی عادی نبوده و آنها به قتل رسیده اند.

در بررسی باغ هیچ خودرویی به دست نیامد که نشان می داد با توجه به موقعیت جغرافیایی آنها نمی توانستند بدون خودرو به باغ شخصی رفته باشند و احتمال داده می شود عاملان قتل آتشین خودروها را هم با خود برده اند.

بنابه این گزارش تا مخابره این خبر تیم های تحقیق در صحنه این جنایت آتشین حضور دارند تا با شناسایی همه اجساد قربانیان و به دست آوردن علت آتش سوزی و ردی از عاملان آن رازگشایی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟