مردم ایلام از این شرور وحشت داشتند / مرد خطرناک بازداشت شد

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل واوباش و مطالبه به حق مردم و نیز ارتقاء احساس امنیت شهروندان، یکی از افراد اراذل و اوباش متواری شهرستان که چندین فقره پرونده نزاع و درگیری، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و سوابق متعدد دیگری نیز در پرونده خود داشت، رسیدگی به موضوع سریعا در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و متواری در شهرستان بدره

او افزود: ماموران بلافاصله با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی‌های اولیه، مخفیگاه متهم را شناسایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ بازیاربا بیان اینکه، دستگیری این اراذل و اوباش متواری، بازتاب بسیار مثبتی در میان شهروندان و مسئولان شهرستان داشته است، تصریح کرد: یک دستگاه خودروی متعلق به متهم که در انجام جرائم از آن استفاده کرده بود توسط ماموران به پارکینگ منتقل و متهم نیز به همراه پرونده اولیه تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره، در پایان با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟