پایان خوشگذرانی های 4 زورگیر خشن تهرانی + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی گفت: در اوایل آذر ماه در وصول گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سرقت گوشی با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر تهران ، پرونده با موضوع سرقت بعنف تشکیل و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفت.

ردیابی رییس باند زورگیران خشن

وی بیان داشت: کارآگاهان در تحقیقات مقدماتی و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سرکرده باند به هویت قادر را در یکی از شهرهای غربی تهران شناسایی کردند.

معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی 3 عضو دیگری اعضای باند نیز شناسایی و تبهکاران در 5 آذر ماه در چندین عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک دستگاه موتورسیکلت هندا مشکی رنگ مربوط به سارقان و تعداد 3 قبضه سلاح سرد کشف و متهمان به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ نجفی ادامه داد: سارقان اظهار داشتند، با تشکیل باند 4 نفره و پرسه زنی در سطح شهر تهران سوژه های که موبایل گرانقیمت در دست داشتند شناسایی و با تهدید سلاح سرد ، گوشی شان را سرقت و به قادر که سرکرده باند بود، می فروختیم سپس پول بدست آمده را صرف خوشگذرانی می کردیم.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه سارقان به 15 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند، اضافه کرد: تا کنون 5 تن از شاکیان شناسایی و هر 4 متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 637766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟