راز سلاخ خانه اجاره ای در مشهد فاش شد

درحالی که حدود 20 روز بیشتر از دستگیری دزدانی نمی گذرد که خودروی سرقتی از منطقه قاسم آباد مشهد را به سلاخ خانه اجاره ای برده بودند، باز هم ماموران ورزیده کلانتری شفای مشهد دزدی را با شلیک گلوله های پی در پی دستگیر کردند که او نیز خودروی  پراید را به راحتی از منطقه قاسم آباد مشهد به سرقت برده بود.

به گزارش رکنا ،اگرچه این خودروها به راحتی در نقطه ای از شهر سرقت می شوند اما تلاش شبانه روزی نیروهای کارآزموده برخی از کلانتری ها ، سارقان را در مخمصه‌ای گرفتار می کند که به راحتی توان فرار از سد پلیس را نخواهند داشت.

این گزارش حاکی است: ساعت 4 صبح چهاردهم آذر، ماموران گشت کلانتری شفای مشهد که امان سارقان را بریده اند، به سرنشینان پرایدی مشکوک شدند که به صورت چراغ خاموش در کوچه های اطراف میدان بار سپاد، در حال بررسی خودروهای پارک شده بودند.

انهدام باند مخوف سرقت خودرو / سلاخ خانه تعطیل شد

باز هم مانند گذشته، استعلام از سیستم فرماندهی پلیس، نشان داد که پراید مذکور از حوزه استحفاظی کلانتری قاسم آباد مشهد سرقت شده است. در همین حال و زمانی که نیروهای گشت به طرف سرنشینان پراید حرکت کردند، گویی شاخک های سارقان جنبید و راننده با مشاهده عوامل انتظامی پدال گاز را فشرد.

این گزارش حاکی است: خودرو با حرکات و ویراژهای جنون آمیز راننده به طرف صدمتری فجر حرکت کرد که در نهایت پس از اخطارهای قانونی و با شلیک گلوله های متعدد، متوقف شد و راننده زخمی آن به مرکز درمانی انتقال یافت. تحقیقات پلیس مشهد برای دستگیری دیگر اعضای این باند نیز در حالی ادامه دارد که شهروندان باید مراقب اموال شان باشند و فرصت سرقت به همین راحتی را از دزدان بگیرند!
سجادپور
آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 637373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟