لقب این مرد خرکش است ! / او را می شناسید؟! + عکس / آبادان

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت های سریالی که دزدان با در دست داشتن تفنگ در خیابان ها اقدام به سرقت می کردند قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری 11 ولیعصر برای دستگیری عاملان این سرقت های مسلحانه وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که سارقان با در دست داشتن اسلحه کلاشینکف دست به سرقت های وحشت آور در خیابان های آبادان زده اند.

شرور معروف به خرکش

تیم پلیسی در تحقیقات میدانی و گسترده پی بردند که این سرقت ها از سوی یکی از تبهکاران همه فن حریف که معروف به خرکش است صورت گرفته و ا ین شرور خطرناک بارها به خاطر سرقت مسلحانه و شرارت دستگیر شده و هربار با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.

ماموران در تحقیقات پی بردند که این شرور 39 ساله 10 سال قبل به خاطر قدرت نمایی و زورآزمایی به سراغ حیوان خر رفته و پس از زمین زدن اقدام به خفه کردن خر کرده است که از آن زمان به بعد به خرکش معروف شده است.

تیم پلیسی در این مرحله با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که متهم همراه همدستانش در نخلستان های منطقه فیاضیه مخفیگاهی برای خود تهیه کرده و در آنجا زندگی می کنند.

دستگیری رییس باند سارقان مسلح

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان و سروان باج زاده رییس کلانتری 11 ولیعصر پس از شناسایی مخفیگاه شرور مسلح در این عملیات با توجه به حساسیت بالا حضور پیدا کردند و در گام نخست عملیات دستگیری برای اینکه متهم راه فرار پیدا نکند اطراف مخفیگاه شرور معروف به خرکش تحت نظر ماموران قرار گرفت.

عملیات دستگیری آغاز شد و شرور مسلح و همدستانش وقتی متوجه حضور ماموران شدند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند و درگیری شدیدی بین پلیس و سارقان مسلح صورت گرفت که در این عملیات ماموران موفق شدند شرور معروف به خرکش را از ناحیه دست هدف گلوله قرار دهند و در ادامه با زمینگیر شدن این شرور خطرناک ، 2 همدستش موفق به فرار از مسیر نخلستان ها شدند.

ماموران در بازرسی مخفیگاه خرکش تعدادی گوشی سرقتی به دست آورند و شرور خطرناک برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

تیم پلیسی در ادامه پی بردند که متهم و همدستانش در نخلستان ها اقدام به نصب دوربین های مداربسته کرده و از داخل مخفیگاهشان اطراف خود را از توسط دوربین های مداربسته کنترل می کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 همدست فراری این متهم در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 637105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟