فیلم اعترافات 8 پلیس / آنها در کرج جولان شوم می دادند + جزییات
حجم ویدیو: 7.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13

سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مامور از سوی سرنشینان خودروهای مختلف از جمله زانتیا ، سمند و پژو 405 درسطح شهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کارقرارگرفت.

سارقان مامورنما

کاراگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند که سارقان به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر خود را معرفی و پس از بازرسی بدنی کارت شناسایی و عابر بانک آن ها را با رمز گرفته و متواری می شدند.

سردار محمدیان افزود: سارقان بلافاصله موجودی کارت افراد را خالی و مبالغ را صرف خرید کالا و طلا می کردند که با تلاش شبانه روزی پلیس 8 نفر از اعضای این باند که دارای سابقه سرقت در استان های تهران و قزوین بودند در البرز دستگیرشدند.

وی بیان داشت: دربازرسی از مخفیگاه این افراد تعداد زیادی کارت بانکی و مقادیری طلا کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند که با استفاده از خودروهای سواری جلوی خودروهای عبوری را گرفته و در پوشش مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر به بهانه خرید و فروش مواد مخدر کارت بانکی و مدارک شناسایی آنها را به سرقت می بردند.

اعتراف باند ماموران قلابی

وی افزود: متهمان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت در استان های البرز، تهران و قزوین اعتراف کرده اند که ۳۰ فقره آن در پوشش مامور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه ۱۲ میلیار ریال برآورد شده و تاکنون ۱۵ مالباخته شناسایی و تلاش برای سایر مالباختگان ادامه دارد.

سردار محمدیان افزود: چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت قرارگرفتند می توانند برای شناسایی و اعلام شکایت به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی ، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 636795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟