زن خائن دستور قتل شوهرش را داد / بی آبرویی بزرگ در زرندیه

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: راز قتل مرد جوانی که در حدود سه ماه قبل در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود،‌ در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و دستگیری عاملان این قتل برملا شد.

راز قتل مرد جوان در تحقیقات کارآگاهان پلیس در زرندیه برملا شد

روح الدین یوسفوند  در اراک اظهار کرد: در روزهای پایانی تابستان امسال گزارشی از کشف جسد مردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازجویی های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: سرانجام با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی زن خائن مقتول انجام شده است.

یوسفوند تصریح کرد: با دستگیری زن خائن مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی های انجام شده، مشخص شد که این قتل به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد:‌ دو متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟