کوچکترین قاتل کرمان فقط 16 سال داشت / اوباش هم بود

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند سرقت به عنف ، زورگیری و سرقت مسلحانه با اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این استان شناسایی و اعضای این باند ۶ نفره دستگیر شدند.

 سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح جزییات برخی پرونده های مهم مطروحه در این استان افزود: سردسته باند ۶ نفره سرقت فرد شروری است که هشت فقره سابقه مجرمانه، زندان و جرائمی از جمله آدم ربایی، سرقت به عنف، زورگیری، حمل و نگهداری مواد مخدر و ورود به منازل و سرقت به عنف طلاجات و سایر جرائم را دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: این فرد یکی از اراذل و اوباش این استان است که تشکیل باند سرقت و اعمال مجرمانه، مسائل خلاف دیگری را مرتکب می شده است.

باند ۶ نفره سرقت در کرمان منهدم شد

سردار ناظری اظهار داشت: این فرد روز پنجشنبه ۱۳ آذرماه جاری بر اساس رصد تخصصی نیروهای انتظامی استان کرمان ردیابی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی گفت: از مخفیگاه وی و سایر اعضای این باند یک قبضه سلاح جنگی، چند قبضه سلاح شکاری، تعداد زیادی سلاح سرد کشف شده است.

وی ادامه داد: اموال مسروقه زیادی نیز از مخفیگاه سردسته این باند کشف شده که با دستور مقام قضایی به مالباختگان برگردانده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری اعضای باند شرارت با سوابق مجرمانه متعدد، گفت: قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش در کشور و استان کرمان راه اندازی شده و اعضای این باند جزو اراذل سابقه دار هستند که نزاع، چاقوکشی و درگیری مسلحانه را در سابقه مجرمانه خود دارند.

سردار ناظری یاداور شد: در بین این باند اراذل نوپدید دستگیر شده اند که قطع پلیس اطلاعات برخوردهای لازم را با آنها داشته و پرونده آنها را ضمیمه خواهد کرد.

قاتل 16 ساله در دام پلیس کرمان

وی گفت: ۲ روز قبل یک فقره قتل در محور هفت باغ کرمان رخ داد که اراذل نوپدید در یک نزاع با هم درگیر شده بودند.

وی ادامه داد: قاتل که فردی ۱۶ ساله است، ناشیانه اقدام به قتل فرد ۲۹ ساله ای کرده و در این نزاع یک فرد دیگر نیز مجروح شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: همکاران انتظامی شهرستان کرمان و پلیس آگاهی قاتل را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند و قاتل به قتل اعتراف کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟