این 8 مرد خطرناک را شناسایی کنید + عکس چهره باز

به گزارش رکنا ،  رییس پلیس آگاهی استان گفت: این باند بیش از 30 فقره سرقت به شیوه اخاذی با عنوان مامور داشتند و پلیس با شکایت سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، موضوع را در دستور کار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار داد.
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: با تحقیقات بیشتر محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروها، خود را پلیس معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه این که به کارت بانکی آنها پول خرید و فروش مواد مخدر واریز شده کارت عابر آنها را به همراه رمز گرفته و بلافاصله متواری می شدند.
وی افزود: سارقان پس از دریافت کارت های بانکی مال باختگان، بلافاصله وجوه آنها را خالی کرده و با آن، طلا و ارز خریداری می کردند.

سارقان مامور نما را شناسایی کنید

نادربیگی گفت: با اقدامات پلیسی همه سارقان شناسایی شده و با مراجعه به مخفیگاهشان، حین استعمال مواد مخدر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
رییس پلیس آگاهی استان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کارت عابر بانک و طلا ، کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات ماموران به 30 فقره سرقت به شیوه اخاذی با جعل عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

وی گفت: تصاویر متهمین به دستور دادستان منتظر شده و مالباختگان از استان های تهران، البرز و قزوین می توانند برای شناسایی متهمین به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟