شگرد کلاهبرداری از مردم به بهانه وام معیشتی

به گزارش رکنا ، جانشین پلیس فتا گیلان هشدار داد: هرگونه پیامک غیر از سر شماره v.refah در خصوص بسته حمایتی دولت به شهروندان قطعاً کلاهبرداری است.

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر جانشین پلیس فتا استان گیلان اظهار داشت: کلاهبرداران از طریق شبکه‌های اجتماعی همچنین ارسال پیامک‌های دروغین، از شهروندان می‌خواهند برای ثبت‌نام وام معیشتی و موارد مشابه به لینک‌های جعلی مراجعه کنند.

وی تبلیغات گسترده در شبکه اجتماعی و ارسال پیامک های دروغین را یکی از روش‌های کلاهبرداری از شهروندان دانست و افزود: به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تبلیغات فریبنده در کانال ها و گروه‌های فضای مجازی توجه نکنند.

مراقب وام دهندگان معیشتی باشید

سرهنگ نقی‌مهر خاطرنشان کرد: کلیه پیامک‌هایی که از طریق سامانه رفاهی برای دریافت وام معیشتی ارسال می‌شود از سر شماره v.refahاست و ارسال هرگونه پیامک از سایر سر شماره‌ها قطعاً جهت سرقت اطلاعات هویتی و بانکی شما می‌باشد.

جانشین پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری به این پلیس اعلام دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟