قاتل فراری در خفا هم خطرناک بود / وحشت تبریزی ها از او

به گزارش رکنا،   فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
فرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود به عنف سارقان زورگیر و سرقت لوازم و تجهیزات یکی از کارگاه‌های تولیدی در تبریز، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل وقوع سرقت و بررسی صحنه سرقت همچنین تحقیقات از مالباخته، سارقان زورگیر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه، ۳ متهم به سرقت را دستگیر و از آنان اموال مسروقه از جمله یک دستگاه وانت نیسان و ۶۵ دستگاه الکترو پمپ و تجهیزات اداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

قاتل فراری در آخرین سرقت به دام افتاد / در تبریز رخ داد

نوروزی یادآور شد: یکی از متهمان دستگیر شده قاتل فراری بود که در این عملیات دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده از آنان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افراد مظنون مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟