رئیس قوه قضائیه : شهید فخری زاده در واقع امنیت کشور را ارتقاء داد + فیلم
حجم ویدیو: 16.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32

به گزارش رکنا ، آیت الله رئیسی در این دیدار خطاب به خانواده شهید محسن فخری زاده گفت: این شهید بزرگوار، فخری برای دانشمندان اسلام است و یقین بدانید شهید محسن فخری زاده در تمام اعصار به عنوان دانشمند متعهد و ولایی که در راه مجاهدت جان خود را تقدیم کرد، نام آور خواهد شد.
وی افزود: شهید و شما در این امتحان ‌پیروز شدید و جایگاه شما رفیع است. از خدا بخواهید تمام‌دانشمندان ‌ما و خانواده شهید و همه ما در این آزمون الهی موفق باشند و باشیم. روح بزرگ شهید یقینا در جوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران ایشان است.
رئیس قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: یقینا بدانید که نام‌ شما به عنوان خانواده شهید در زمره کسانی که ایران قوی را به ارمغان آورده، ثبت شده است. شهید فخری زاده در واقع امنیت کشور را ارتقاء داد.
آیت الله رئیسی گفت: به برکت خون مطهر شهید فخری‌زاده، حرکت علم و فناوری و پیشرفت کشورمان متوقف نمی‌شود بلکه فخری‌زاده‌ها در راهند و خواب راحت را از چشم دشمنان خواهند گرفت. خون شهیدان سلیمانی و محسن فخری‌زاده به افول نظام سلطه کمک می‌کند و هرچه زودتر شاهد تحقق این اتفاق خواهیم بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟