دستگیری جاعل سرشناس قبل از فرار از کشور / او مسافران آلمان را در ارمنستان رها می کرد

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار و جاعل روادید بین المللی در این استان خبر داد.
سرهنگ"علی مهری" اظهار داشت: درپی اخباری مبنی بر فعالیت فردی با هویت معلوم دستگیری کلاهبردار و جاعل روادید بین المللی در ایلام در زمینه خروج افراد از کشور و شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با اقدامات فریب کارانه و با ادعای تهیه روادید کشور‌های خارجی (آلمان) اقدام به کلاهبرداری و جعل کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از منابع این کلاهبردار حرفه‌ای شناسائی و در حین سوار شدن به هواپیما به قصد فرار به یکی از استان‌های مرکزی و سپس خروج از کشور در فرودگاه شهدای ایلام و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی دستگیر شد.

جاعل ایلام به دام افتاد / او وعده آلمان می داد

سرهنگ مهری یادآور شد: متهم در تحقیقات اولیه و در مواجه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی و کلاهبرداری مبلغ ۳ میلیاد و ۷۵۰ میلیون ریال از طعمه‌های خود معترف شد.

وی با بیان اینکه فرد کلاهبردار با خارج کردن افراد فریب خورده از کشور به مقصد آلمان آن‌ها را در ارمنستان رها کرده بود، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مهری گفت: شهروندان در صورت نیاز به مسافرت از آژانس و تور‌های مسافرتی معتبر و قانونی استفاده کنند تا فریب افراد سود جو را نخورند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟