شهادت 2 مامور پلیس با تیراندازی در مسکن مهر کوار فارس + جزئیات

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ساعت ۱۱:۳۰ امروز ۸ آذر ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان کوار بلافاصله ماموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: ماموران در محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات مشخص نوجوانی ۱۷ ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است .

شهادت 2 مامور پلیس به دست پسر 17 ساله

سردار حبیبی عنوان داشت: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند ناگهان نوجوان ۱۷ ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بوده است به سمت ماموران تیراندازی و منجر به شهادت رسیدن سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بلافاصله با عکس العمل به موقع نیروهای کمکی پسر نوجوان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند گفت پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 633262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟