این باند فضله کبوتر را به کام قلیانی ها می داد + فیلم گفتگو با کلانتر تهران
حجم ویدیو: 10.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران به خبرنگار رکنا گفت: چندی قبل ماموران کلانتری 118 ستارخان در جریان فعالیت یک باند که در زمینه تولید تنباکو تقلبی می کردند قرار گرفتند که تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که اعضای این باند 3 نفره با مخلوط کردن فضله کبوتر ، کاه و علف و کمی اسانس خوراکی برای تغییر رنگ و از بین بردن بوی فضله کبوتر از آن استفاده می کردند برای تهیه تنباکو تقلبی اقدام می کردند.

سرهنگ آذین ادامه داد: متهمان پس از تهیه تنباکو با فضله کبوتر با بسته بندی و استفاده از لیبل های مختلف اقدام به فروش بسته های تنباکو تقلبی به قیمت 35 هزار تومان می کردند که در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهمان صورت گرفت.

سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند 3 نفره را در مخفیگاهشان دستگیر و از مخفیگاه متهمان یک تن تنباکو تقلبی کشف شد که این تنباکو برای ریه و دستگاه تنفسی بسیار خطرناک است و این باند برای فروش برچسب تایید بهداشتی را روی بسته بندی هایشان نصب می کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 631757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟