مردان بد اتابک بازداشت شدند / محموله مخفی چه بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار با همکاری یکی از همدستانش به تازگی به استان های مرزی کشور سفر و مقادیری شیشه تهیه و پس از انتقال به شهر تهران آن را در مخفیگاهش در محله اتابک پنهان و پس از بسته بندی به توزیع آن می پردازند.

وی بیان داشت: مخفیگاه متهمان در محله اتابک شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اخذ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان انجام شد، افزود: ماموران عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند روز گذشته در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان مقدار 3 کیلو و 700 گرم شیشه کشف کنند.

این مقام پلیسی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شدند و ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 631684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟