کری خوانی در اینستاگرام/ 4 جوان کامران را سلاخی کردند

به گزارش رکنا، در این درگیری خونین چشم چپ یک میانجی نیز کور شده بود که در دادگاه درخواست دیه را مطرح کرد.
شامگاه پنجم آذرماه سال ۹۷ صدای شلیک دو گلوله در یکی از محله های پیشوای ورامین پیچید .همسایه‌ها که از خانه‌شان بیرون دویده بودند شاهد درگیری دسته جمعی میان چند جوان بودند. در این میان کامران ۲۸ ساله که به شدت زخمی شده بود و به همراه مرد جوانی به نام دانیال که از ناحیه چشم آسیب دیده بود به بیمارستان مفتح ورامین منتقل شدند .اما تلاش پزشکان برای نجات کامران بی نتیجه ماند و وی به خاطر شدت خونریزی جان سپرد .دانیال نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت اما چشم چپش به خاطر اصابت گلوله نابینا شد. پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد کامران به خاطر ضربات متعدد قمه و شلیک گلوله از پا درآمده است .
تحقیقات پلیس آغاز شده بود که مشخص شد کامران در درگیری دسته جمعی با چهار نفر از دوستانش به نام های مهدی ،ساسان ، ایرج و محسن از پا درآمده است. به این ترتیب متهمان ردیابی و بازداشت شدند .
در بررسی‌ها مشخص شد در آن درگیری مهدی اسلحه وینچستر در دست داشت و سه متهم دیگر همگی قمه داشتند .
مهدی در بازجویی ها انگیزه جنایت را کری خوانی های کامران در لایو  اینستاگرام برشمرد و گفت: من و کامران از قبل باهم اختلاف حساب مالی داشتیم. او پولم را پس نمی داد .به همین خاطر دوستانم چند بار وساطت کردند اما او به ما بی اعتنا بود .او چندبار در لایو اینستاگرام کری‌خوانی کرده بود .آخرین بار یکی از دوستانمان آمارداده و گفته بود او قرار است به پیشوا ورامین بیاید .به همین خاطر من و دوستانم به آنجا رفتیم .ما می‌خواستیم او را بترسانیم تا پولمان را پس بدهد. من برای ترساندن او از قبل اسلحه وینچستر خریده بودم.
وی ادامه داد :آن شب وقتی با کامران و دوستانش روبه رو شدیم درگیری میان ما بالا گرفت .چند نفر از دوستان کامران دعوا را شروع کردند. من دو تیرهوایی شلیک کردم که یکی از گلوله ها به پای کامران برخورد کرد ودوستانم هم با قمه به او ضربه زدند. اما من نمی دانم چطور گلوله دیگر به چشم دانیال برخورد کرد .من اصلا او را نمی شناختم و هیچ خصومتی با او نداشتم .
سه متهم دیگر نیز مشارکت در جنایت را گردن گرفتند. به این ترتیب برای آنها کیفرخواست صادر و همگی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در دادگاه

در آن جلسه اولیای دم کامران درخواست قصاص را مطرح کردند.
دانیال نیز گفت: من اصلا طرفین دعوا را نمی‌شناختم .برای میانجیگری وارد دعوا شدم اما یکباره گلوله به چشمم برخورد کرد و موجب نابینایی من شد .من درخواست دیه دارم.
سپس مهدی رو به روی قضات ایستاد و گفت: ما آن شب رفته بودیم تا کامران را ادب کنیم. اما اصلاً قصد قتل او را نداشتیم .من از قبل اسلحه خریده بودم اما نمی‌دانستم اسلحه مسلح است. دو تیر هوایی شلیک کردم که یکی ناخواسته با چشم دانیال برخورد کرد و دومین تیر هم به پای کامران خورد.تیری که به پای او اصابت کرده نمی تواند کشنده باشد.به همین خاطر من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم .
ساسان نیز گفت :قبول دارم یک ضربه قمه به دست به کامران زدم اما ضربه کشنده نبود.دوستان دیگرم هم قمه داشتند و من نمیدانم کدام ضربه موجب مرگ او شده است.
چون دو متهم دیگر پرونده در دادگاه حاضر نبودند قضات دادگاه ،جلسه را به روزهای آینده موکول کردند تا دو متهم دیگر از خود دفاع کنند.

طلب بخشش در دومین دادگاه

در دومین جلسه رسیدگی به ین پرونده ایرج در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: وقتی درگیری بالا گرفت با قمه به کامران حمله کردم اما قصد کشتن او را نداشتم.
وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود روبه اولیای دم گفت: من شرمنده هستم و طلب بخشش دارم.
محسن نیز جرمش را گردن گرفت و گفت: قبول دارم با قمه به مقتول ضربه زدم. من پشیمان هستم.
با پایان دفاعیات متهمان ،وکیل دانیال در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: موکلم در این جلسه دادگاه حاضر نشده است.او بی دلیل نابینا شده و درخواست دیه دارد.
سپس چهار متهم یک به یک برای آخرین دفاع روبه روی قضات ایستادند و طلب بخشش کردند.آنها همگی از اولیای دم خواستند تا آنها را ببخشند.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟