مرگ دردناک پدر در شب هفت پسرانش/ همه زنده زنده سوختند  + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح جمعه 23 آبان ماه سال جاری حادثه آتش سوزی در یکی از باغ های خشکرود شهر زرندیه به سازمان آتش نشانی مخابره شد که خیلی زود آتش نشانان در محل حاضر شده و موفق به خاموش کردن آتش شدند اما در این حادثه 4 تن از اعضای خانواده دچار سوختگی شدند که به بیمارستان امام رضای مامونیه منتقل شدند.

کارشناسان در بررسی از محل آتش سوزی پی بردند که نشتی گاز پیگ نیک باعث انفجار و آتش سوزی شده و در ادامه مشخص شد پدر خانواده که مرد 44 ساله است همراه 2 پسر 17 و 24 ساله و برادرزن پسر بزرگ خانواده در این آتش سوزی دچار سوختگی شده اند.

4 مصدوم این حادثه شرایط سختی را داشتند که پزشکان دستور انتقال آنها را برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعلام کردند و اعضای این خانواده برای درمان به بیمارستان تهران منتقل شدند.

مرگ تلخ در آتش سوزی هولناک

اعضای این خانواده به بیمارستان تهران منتقل شدند اما هر یک به خاطر شدت سوختگی پس از دیگری روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفتند و آخرین عضو این خانواده پدر 44 ساله بود که صبح روز شنبه نخستین روز آذر ماه سال جاری روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و در ادماه ماجرای مرگ پدر خانواده به بازپرس مصطفی واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و جسد رضا 44 ساله برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرگ پدر در شب هفت پسرانش

برادر رضا 44 ساله که هنوز نمی تواند باور کند که در یک حادثه 4 تن از عزیزان خانواده اش را از دست داده و بار سنگینی غم او را در این روزها شکسته کرده به خبرنگار ما گفت: برادرم کشاورز بود و زمین کشاورزی داشت و یک دامداری هم داشت که پسر کوچک برادرم که محمد امین نام دارد در دامداری کار می کردو علی پسر بزرگ برادرم نیز در یک اداره مشغول به کار بود.

وی افزود: محمد حسین برادرزن علی بود که برای تفریح به باغ برادرم رفته بود و صبح آنها دور هم جمع شده بودند و صبحانه را با هم خورده بودند.

برادر رضا درخصوص جزئیات این حادثه از رضا شنیده بود گفت: صبح روز جمعه برادرم و پسرانش که در زمین کشاورزی و دامداری بودند تصمیم می گیرند که صبحانه را دور هم باشند و علی نیز در تماس با برادرزنش می خواهد که نان تازه و پنیر بخرد و به باغ پدرش بیاید تا همه دورهم صبحانه بخورند و محمد حسین 18 ساله نیز پس از خریدن وسایل صبحانه به سمت باغ می رود.

وی افزود: همه داخل اتاقی در باغ دور هم جمع شده بودند و در حال آماده کردن صبحانه بودند که ناگهان انفجار وحشتناگی در اتاق رخ می دهد که مشخص شد مخزن گاز پیک نیک نشتی داشته و همین باعث انفجار شده است و در ادامه برادر و برادرزاده هایم و محمد حسین داخل اتاق 3 در 4 متری گرفتار می شوند و با توجه به قفل شدن در و افتاده دستگیره ها نمی توانستند از اتاق بیرون بیایند.

این مرد ادامه داد: باغ ما در کنار باغ برادرم است و روز حادثه وقتی صدای انفجار را شنیدیم به سرعت خودمان را به باغ رساندیم و به کمک یکی دیگر از برادرانم و پسرهایم و هر سختی بود با دیلم توانستیم در اتاق را باز کنیم و در ادامه اورژانس و آتش نشانان در محل حاضر شدند که 2 نفر از آنها را خودمان و 2 نفر دیگر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و همان شب با توجه به شدت سوختگی برادرم و اعضای خانواده اش آنها را به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل کردیم.

مرگ تلخ اعضای خانواده در آتش سوزی هولناک

برادر رضا در خصوص مرگ اعضای خانواده برادرش گفت: صبح روز شنبه برادرزاده بزرگم که علی نام دارد فوت کرد و روز یکشنبه محمد امین و سپس برادرزن علی فوت کردند و برادر در شرایط سختی در بیمارستان تحت نظر قرار داشت و امید داشتم برادرم زنده بماند.

برادرم غم از دست دادن فرزندانش را نتوانست تحمل کند و روز هفت مراسم برادرزاده هایم بود که از بیمارستان با من تماس گرفتن و خبر فوت برادرم را دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 631358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟