دختران ایلامی از این شیطان می ترسیدند /  او بی آبرویی می کرد

عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان ایلامی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: در پی مراجعه شهروندان و برابر رصد‌های کارشناسان پلیس مشخص شد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده است که با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی کاربران اقدام به هتک حیثیت آنان می‌کند.

او افزود: پس از جمع‌آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شکات ، پرونده‌ای در اداره پلیس تشکیل شد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان

رئیس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری ، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

او اظهار کرد: این مجرم اینترنتی ، ضمن اعتراف به جرم ارتکابی خود ، انگیزه خود را جذب مخاطب و افزایش تعداد بازدید کنندگان عنوان کرد.

جمالی با اعلام اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد، بیان کرد: متهم با دسترسی به تصاویر موجود در شبکه‌های اجتماعی کاربران و انتشار آن‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام و انتشار اکاذیب ، سبب ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت آنان شده بود.

رئیس پلیس فتا ایلام مطرح کرد: به هموطنان توصیه می کنیم از انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی خود در فضای مجازی خودداری کنند و نکات امنیتی حریم خصوصی خود را رعایت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟