دزد جوان خرمشهری توبه اش را شکست و در محل سرقت سکته کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، صبح یکشنبه 2 آذر ماه امسال مرد جوانی وقتی به خانه اش در منطقه ناصرخسرو شهر خرمشهر رفت با جسد یک مرد در خانه اش روبرو شد و خیلی زود ماجرا را به ماموران پلیس خرمشهر مخابره کرد و این در حالی بود که داخل خانه بهم ریختگی زیادی صورت گرفته است.

مرگ سارق جوان در صحنه سرقت

همین کافی بود تا ماموران برای بررسی موضوع پای در محل بگذارند که در بررسی های ابتدایی مشخص شد که جوان 30 ساله یکی از سارقان سابقه دار است که سالها قبل با توبه کردن از دنیای تبهکاری خارج شده است اما با شکستن توبه اش دوباره شروع به سرقت از خانه کرده است.

تیم پزشکی با حضور در محل علت مرگ سارق سابقه دار را ایست قلبی اعلام کردند و ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که متهم در بامداد یکشنبه برای دزدی وارد خانه مرد جوان شده و پس از جمع کردن وسایل داخل خانه قصد خارج شدن از خانه را داشته که دچار سکته قلبی شده و در همان محل سرقت به کام مرگ فرو رفته است.

بنا بر این گزارش، جسد سارق توبه شکسته برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده از سوی ماموران پلیس خرمشهر ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟