پسر بی رحم  دست پدرش را شکست و بعد او را کشت + عکس در دادگاه

به گزارش رکنا، ساعت یازده شامگاه سی‌ام دی ماه سال ۹۸ به ماموران کلانتری ۱۰۸ خبر رسید مرد ۸۰ ساله ای به نام سهراب از طبقه سوم خانه اش به پایین سقوط کرده و در دم جان سپرده است .ماموران کلانتری به خانه قدیمی رفتند و پیگیر ماجرا شدند.

همسر قربانی به ماموران گفت : من و شوهرم در طبقه دوم و پسرمان در طبقه اول ساختمان قدیمی مان ساکن هستیم. مدتی است شوهرم و پسرم با هم اختلاف دارند . شوهرم در را قفل کرده بود تا پسرم نتواند به خانه بیاید .به همین خاطر اشکان مقابل در خانه آمد و زنگ زد.او وقتی با در قفل شده روبه رو شد شروع به داد و فریاد کرد و شوهرم به خاطر آبرویمان مقابل در رفت ودر را باز کرد. چند دقیقه ای نگذشته بود که صدای مهیبی شنیدم .وقتی از پنجره بیرون را دیدم با جسد خونین همسرم روبه رو شدم. من گمان می کنم پسرم و شوهرم در راه پله ها با هم درگیر شده و پسرم شوهرم را از بالکن به بیرون پرت کرده است.

به دنبال اظهارات این زن اشکان ۲۵ ساله به اتهام قتل پدرش بازداشت شد .اما مدعی شد پدرش خودش به استقبال مرگ رفته است .

مرگ مرموز پیر مرد 80 ساله در تهران

وقتی در بررسی ها مشخص شد اشکان بارها با پدر و مادرش درگیر شده و به خاطر گرفتن پول با آنها اختلاف داشته است فرضیه خودکشی مرد سالخورده رنگ باخت .

همچنین در بررسی خانه قدیمی مشخص شد بالکن نرده های بلندی داشته که پیرمرد نمی توانسته به راحتی از آن عبور کند و احتمالاً یک نفر او را به پایین هل داده است .خراشیدگی های روی دست پسر جوان که حکایت از درگیری داشت فرضیه قتل را قوت بخشید.وقتی مشخص شد یک ماه قبل از این ماجرا پسر جوان با پدرش درگیر شده و دست راست وی را شکسته است علیه او کیفرخواست صادره و وی به اتهام قتل پدرش پای میز محاکمه ایستاد .

قتل هولناک پیرمرد 80 ساله به دست پسرش

در دادگاه

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد خواهر و برادر قربانی اعلام گذشت کردند .

همسر قربانی گفت :درگیری‌های پسرم و شوهرم از وقتی شروع شد که پسرم به زور از پدرش پول گرفت و گوشی گرانقیمتی خرید. اما چون شوهرم از این ماجرا ناراحت بود اشکان گوشی را به قیمتی پایین فروخت. آنها سر همین موضوع با هم درگیر شدند و پسرم دست شوهرم را شکست. مدتی بعد وقتی بار دیگر اشکان از پدرش پول میخواست شوهرم تصمیم گرفت او را به داخل خانه راه ندهد.به همین خاطر در خانه را قفل کرد .اما اشکان مقابل در آمد و داد و بیداد راه انداخت تا اینکه همسرم در را برایش باز کرد.

سپس پسر جوان در جایگاه ویژه ایستاد و جرمش را انکار کرد.

وی گفت »قبول دارم با پدرم اختلاف داشتم اما هرگز راضی به مرگ او نبودم .آن روز پدرم در را قفل کرده بود .من زنگ زدم اما در را باز نکرد .به همین خاطر داد و فریاد کردم .پدرم مقابل درآمد و در را گشود .من وارد حیاط شدم و به طبقه اول رفتم اما چند دقیقه بعد متوجه شدم پدرم به طبقه سوم رفته و خودش را از بالکن به بیرون پرتاب کرده است .من در قتل پدرم بی گناه هستم.

با پایان دفاعیات این متهم ، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟