کیف زنانه راز باند زورگیران خشن را فاش کرد / کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۳ سارق زورگیر با تلاش ماموران پلیس و کشف اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش رکنا،سرهنگ «علیرضا دلیری»در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری در سطح شهر کرمانشاه توسط ۳ فرد ناشناس موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۲۴ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان سوژه مورد نظرخود را در محل های تاریک و خلوت انتخاب و در یک فرصت مناسب با تهدید سلاح سرد و اسلحه قلابی اقدام به سرقت و زورگیری وجه نقد و تلفن همراه آنها می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه به منظور پیشگیری از سرقت های مشابه و دستگیری سارقان، گشت های هدفمندی را در سطح شهرستان راه اندازی کردند.

سرهنگ دلیری در ادامه گفت: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه شب گذشته در یکی از واحد های گشت کلانتری، در هنگام گشت زنی به یک نفر سارق که قصد سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت برخورد و پس از تعقیب و مراقبت وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از سارق، بیان داشت: فرد سارق در بازجویی‌ها به همدستی دو نفر دیگر در سرقت‌ها اعتراف که پس از شناسایی مخفیگاه آنها در یک عملیات دو سارق دیگر دستگیر شدند.

سرهنگ دلیری با اشاره به کشف چندین دستگاه تلفن همراه، کیف زنانه از مخفیگاه سارقان افزود: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت وقوع اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟