راز میوه فروش ثروتمند مازندران فاش شد / او به مسافران رحم نمی کرد

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا، افرادی که در پوشش فروشنده دوره گرد درمناطق توریستی مازندران اقدام به کلاهبرداری به شیوه اسکیمری و برداشت از حساب مسافران می‌کردند، شناسایی شدند.

سرهنگ سامع خورشاد، رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی دریافت چندین فقره پرونده کلاهبرداری از هموطنان مسافر درمازندران با موضوع برداشت ازحسابشان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان نور قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرینت برداشت ها محرز شد که خرید لوازم خانگی توسط یک دستگاه کارت خوان انجام شده است که با تحقیقات تکمیلی، مالک دستگاه که خریدها از آن انجام شده بود شناسایی شد.

کلاهبرداران اسکیمری شناسایی شدند

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته در نهایت محل کار وی که یک کافی نت در یکی از شهرهای استان مازندران بود مورد شناسایی قرار گرفت و متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا نور منتقل شد.

سرهنگ خورشاد افزود: نامبرده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در نهایت لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که با همدستی دوست صمیمی خود به عنوان فروشنده دوره گرد اقدام به فروش میوه در مناطق توریستی استان مازندران کرده است؛ وی به کلاهبرداری خود مبنی بر خرید کالا از حساب 18 نفر از هموطنان به مبلغ 1 میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران از کاربران خواست: در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریتهای سایبری به همکاران ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت ها و صفحات اجتماعی صورت بگیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟