کار زشت زن و شوهر جوان با گلستانی ها

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به شیوع سرقت طلا و جواهرات به دلیل برخی بی‌احتیاطی‌ها، گفت: مردم طلا و جواهرات خود را در بانک‌ها نگهداری کنند.

زن و شوهری که مرتکب 21 فقره سرقت شدند/ مردم جواهرات خود را به بانک‌ها بسپارند

محمود علیفر امروز  در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روزهای گذشته پس از تماس شهروندان با پلیس مبنی بر وقوع سرقت از منزل و اعزام تیم تخصصی بر صحنه وقوع جرم، اظهار کرد: موضوع پس از بررسی صحنه و شواهد موجود با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش پلیس آگاهی در گنبدکاووس اقدام به موقع و کشف سریع سرقت‌ها و جرم‌های مرتبط با فعالیت این پلیس تخصصی است، افزود: بلافاصله بعد از تشکیل تیم ویژه برای یافتن مجرم و یا مجرمین احتمالی بررسی‌های میدانی و تخصصی پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس موفق شدند هویت سارقان را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی هر دو متهم این پرونده دستگیر شدند.

علیفر با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، ادامه داد: متهمان به سرقت ۵ میلیارد ریال طلاجات از منزل شهروند گنبدی اقرار کردند که مراتب پس از انجام روال قانونی به استحضار مقام قضایی رسید.

وی با بیان اینکه متهمان مطابق قانون به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: همانطور که قبلا نیز از شهروندان عزیز این تقاضا را داشته‌ایم خواهشمندیم که مردم عزیز طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و از حمل آن در مکان‌های عمومی پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیر تعدادی از سارقان کابل‌های برق در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این مجرمان در حین گشت‌زنی پلیس در مناطق جرم‌خیز مشاهده و دستگیر شده‌اند که البته ماموران پلیس با ترفندهای پلیسی و اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از آنها به دست آورده بودند.

علیفر از اعتراف این متهمان به ۵۱ فقره سرقت کابل برق و تجهیزات اداره‌های راه و آب در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این متهمان نیز برای انجام مراحل قانونی پرونده مورد اتهام به مراجع قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟