بازداشت مرد شیطان صفت در دماوند / او با فیلم سیاه آبروی دختران را می برد

به‌گزارش رکنا ،  از مدتی قبل شکایت‌های مشابهی در اختیار پلیس امنیت عمومی شهرستان دماوند قرار گرفت که از فعالیت‌های یک مجرم شیطان‌صفت حکایت داشت. قربانیان این مرد زنان و دختران جوانی بودند که متهم با حضور در خیابان‌ها و امکان عمومی شهر آنها را شناسایی می‌کرد و با این افراد طرح دوستی می‌ریخت.

سپس به بهانه‌های مختلف آنها را به خانه‌اش می‌کشاند و اقدام به آزار و اذیت این افراد می‌کرد.
مرد شیطان‌صفت بی‌آنکه طعمه‌هایش متوجه شوند از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کرد و سپس با تهدید به انتشار فیلم‌ها در فضای مجازی از زنان و دختران جوان اخاذی می‌کرد.

پایان اخاذی‌های مرد شیطان صفت در دماوند

به‌دنبال طرح این شکایات، تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی دماوند با دستور قضایی وارد عمل شدند و با تحقیق از شاکیان موفق شدند متهم را که مردی جوان بود شناسایی کنند.

مخفیگاه این مرد به محاصره مأموران درآمد و او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و پس از انتقال به اداره پلیس، توسط شاکیان شناسایی شد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که پس از فریب طعمه‌هایش به بهانه‌های مختلف آنها را به خانه‌اش کشانده و هدف آزار و اذیت قرار می‌داد.
به گفته سرهنگ حسین فاضلی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، بازپرس پرونده برای این مرد قرار قانونی صادر و از شاکیان احتمالی درخواست کرده تا با اطمینان از محفوظ ماندن هویت‌شان نزد پلیس برای شکایت از این مجرم به پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟