2 خواهر ایرانی برادر مقیم  انگلیس را قاتل پدر ثروتمند شناختند / شکایت در تهران

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل پسر جوان که سالها در کشور انگلیس زندگی می کرد برای نگهداری از پدر و مادر پیرش به ایران بازگشت و این در حالی بود که خواهرانش به پدر و مادرش رسیدگی نمی کردند و الیاس وظیفه خودش می دانست که به ایران بازگردد.

مرگ تلخ پدر 85 ساله

پدر الیاس مردی 85 ساله و وضعیت مالی خوبی داشت و در یک خانه ویلایی 2 طبقه در شمال تهران زندگی می کرد که طبقه اول این خانه ویلایی را یک دکتر عمومی اجاره کرده بود.

الیاس به ایران آمد و مدتی از پدر و مادرش نگهداری می کرد و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه حال پدر کمی بد شد و الیاس به سراغ همسایه خانه شان که یک دکتر بود رفت و این پزشک پیشنهاد داد تا برای بهبودی پدرش یک آمپول انسولین بزند.

این پیشنهاد در حالی بود که پدر الیاس مشکل قند خون نداشت و الیاس فردای آن روز با یکی از دوستانش تماس گرفت و در خصوص مقدار تزریق آمپول انسولین به پدرش از او مشورت گرفت که متوجه شد با توجه به شرایطی پدرش 15 سی سی انسولین به پدرش تزریق کند.

عقربه ها ساعت 11 صبح بود که الیاس با توجه به صحبت های دکتر عمومی که مستاجر خانه شان بود و مشورت با یکی از دوستانش 15 سی سی انسولین به پدرش تزریق کرد اما ساعت 3 ظهر بود که پدر 85 ساله در خانه به کام مرگ فرو رفت.

شکایت 2 خواهر از برادر جوان

با توجه به کهولت سن و در حالیکه خانواده پدر 85 ساله هیچ شکایتی نداشتند و هیچ موضوع مشکوکی نبود و جسد پدر با گواهی فوتی که اورژانس برای پدر خانواده صادر می کند جسد بدون انتقال به پزشکی قانونی با مجوز دفن به خاک سپرده شد.

مدتی گذشت تا اینکه 2 خواهر الیاس با حضور در دادسرای امور جنایی تهران ادعا کردند که برادرشان که همه امورات مالی پدرش را در دست دارد به صورت عمدی دست به قتل پدرشان زده تا به اموال میلیاردی پدرمان دسترسی داشته باشد.

2 خواهر جوان عنوان کردند که پدرمان بیماری دیابت نداشته و نیازی نبوده تا برای او انسولین تزریق شود و برادرمان با قتل پدرمان سعی داشته به اموال پدرمان دسترسی پیدا کند.

همین کافی بود تا الیاس به اتهام مظنون در قتل پدرش هدف تحقیق قرار گیرد و الیاس در اعترافاتش به ماموران گفت: من هیچ اطلاعات پزشکی ندارم و وقتی در خصوص حال پدرم با پزشک عمومی که همسایه مان است صحبت کردم او پیشنهاد تا به پدرم انسولین تزریق کنم که فردای آن روز با راهنمایی یک از دوستانم 15 سی سی انسولین به پدرم تزریق کردم.

ماموران در گام بعدی پزشک عمومی را مورد تحقیق قرار دادند که وی نیز عنوان کرد من به صورت لفظی به الیاس گفتم که به پدرش انسولین تزریق کند و فکر نمی کنم 15 سی سی انسولین باعث مرگ شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به اینکه جسد پدر 85 ساله به پزشکی قانونی منتقل نشده دستور تحقیقات تکمیلی را صادر کرد و قرار است یک کمیسیون پزشکی تشکیل شود تا در این جلسه مشخص شود 15 سی سی انسولین می تواند عامل مرگ و کشنده باشد یا نه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 629166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟