مادری که نزد پلیس از پسر گیمر خود شکایت کرد / در شیراز رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه خانمی میانسال به پلیس فتا شهرستان کازرون مبنی بر برداشت غیرمجاز 30 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم این مبالغ را صرف خرید در بازی‌های رایانه‌ ای کرده است.

پول‌های مادر در بازی‌های رایانه‌ای بر باد رفت

سرهنگ "سلیمانی" عنوان داشت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم فرزند شاکی است و کارشناسان پلیس فتا موفق شدند وی را شناسایی و آن را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر برداشت غیر مجاز 30 میلیون ریال از حساب بانکی مادرش اقرار کرد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات آنها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.

سرهنگ "سلیمانی" از عموم مردم خواست تا هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰5 گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟