دسیسه سهیلا برای مرد پولدار تهرانی / شوهرش هم می دانست

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 123 نیاوران تشکیل شده و به همراه 2 نفر متهم به نام های سهیلا و مالک برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت از سوی زن نظافتچی

شاکی در اظهاراتش بیان داشت: حدود 9 ماه پیش از طریق یکی از بستگان، سهیلا به من معرفی شد تا برای انجام نظافت و امور منزل و محل کارم مشغول بکار شود تا اینکه بعد از گذشت 5 ماه از حضور او متوجه شدم تعداد 11 قلم از ظروف نقره خانه ام به ارزش یک میلیارد تومان به سرقت رفته و از محل کارم نیز یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت شده است و با توجه به اینکه هیچ گونه مراسمی در خانه برگزار نکردیم و تنها کسی که به منزل رفت آمد داشته سمیرا بوده است به او مطنون هستم.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: بادریافت پرونده تحقیقات مقدماتی از متهمان انجام و آن ها منکر هرگونه انجام سرقتی شدند که با تناقض گویی های متعدد شک کارآگاهان برانگیخته شد و گزارش تحقیقات به نظر دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران رسید و متهمان با قرار صادره جهت ادامه بازجویی و کشف جرم در اختیار این پلیس قرار گرفت.

سرقت زن جوان با همدستی شوهرش

وی افزود: سهیلا وقتی با ادله متقن کارآگاهان که با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم بدست آمده بود روبرو می شود چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و اعتراف می کند که از حدود 5 ماه پیش با توجه به اینکه شاکی بیمار بود و خانواده او درگیر بیماری اش بودند با همدستی همسرم از فرصت استفاده کردیم و ظروف نقره و دلار را از منزل شاکی در چندین نوبت ربوده و در بازار به مبلغ 35 میلیون تومان به فروش رساندیم .

با اعتراف صریح سهیلا از همسرش به نام مالک نیز بازجویی شد و او لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که اموال را به مغازه ای در بازار نقره فروش های تهران فروخته و پول حاصله را برای خوش گذرانی خرج کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: پس از اخذ دستور قضایی تیمی از کارآگاهان با هدایتو راهنمایی متهم به مغازه مالخر مراجعه که در نهایت منجر به دستگیری خریدار اموال مسروقه بنام سعید و کشف تعداد سه قلم از اموال مسروقه شاکی به ارزش 150 میلیون تومان شدند که در تحقیقات از نامبرده، وی به خرید اموال مسروقه اعتراف و اعلام کرد که مابقی اموال را به قالکار(آبکار) داده ام و آب شده است و رضایت مالباخته را جلب می کنم.

سرهنگ مجیدی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان و دستگیری تمامی مرتبطان پرونده هر 3 متهم با قرار صادره به زندان معرفی و اموال مکشوفه طی صورتجلسه ای تحویل شاکی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟