احمد و دایی اش نزد هم آبرویی نداشتند / زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ "احمدثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهر زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت یک سارق سابقه دار را دراین خصوص شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه او رادر مخفیگاهش واقع درخیابان "دانشگاه" دستگیر کردند.

دستگیری دایی و خواهر زاده سارق در زابل

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۲۶ ساله به نام احمد که پس از روبه رو شدن با ادله محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در ادامه تحقیقات به ۹ فقره سرقت لوازم منزل با همدستی دایی ۳۲ ساله اش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری دایی متهم افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمین تعداد ۲ پمپ کولرآبی، ۲ موتورکولر، ۳ کپسول گاز، یک موتور اسپیلت، ۲ دستگاه دوربین مداربسته، یک دستگاه پنکه، ۲ عدد پیک نیک، یک دستگاه اتو و... به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی ازشهروندان خواست ضمن رعایت اصول اولیه ایمنی، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج مطمئن شده و در خصوص نگهداری منقولات وطلا وجواهرات در منزل، کلیه نکات ایمنی را رعایت نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟